نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

شیمیدر با چنگ و دندان زنده ماند| دوئل مهران‌های بسکتبال ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۰۴۸۲۶
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
شیمیدر با چنگ و دندان زنده ماند| دوئل مهران‌های بسکتبال ادامه دارد
در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم بسکتبال شیمیدرقم توانست شهرداری گرگان را شکست دهد.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی تیم بسکتبال شیمیدرقم با برتری ۷۵ - ۷۱ مقایل شهرداری گرگان سرنوشت تیم فینالیست را به بازی چهارم کشاند. با وجود این شکست، اما باز هم گرگانی‌ها تا به اینجا ۲ بر یک از شیمیدر پیش است و هر تیم که زودتر به ۳ پیروزی برسد راهی فیتال خواهد شد.

آغازگران شیمیدر: حامد حسین‌زاده، دوایت بایکس، نوید رضایی‌فر، محمد یوسف‌وند و آلاده امینو
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

آغازگران شهرداری: رسول مظفری، پری پتی، محمد جمشیدی، میثم میرزایی و آنتاناس اودراس
سرمربی: مهران حاتمی

کوارتر اول
بایکس زنگ خطر را برای گرگان به صدا در می‌آورد. خود بایکس دومین سبد را هم با پرتاب منطقه‌ای می‌گیرد. حسین‌زاده پس از ترن‌اوور شهرداری سبد بعدی را ۳ امتیازی می‌گیرد. اولین تکنیکال بازی را هم هادی سالم به حسین‌زاده، پس از اعتراض کاپیتان شیمیدرقم می‌دهد تا سبد اول شهرداری پس از چهار دقیقه تک امتیازی باشد. این‌طرف در فست‌برک بایکس ۳ می‌زند و پتی خیلی زود پاسخ می‌دهد. میرزایی و متعاقبش جمشیدی اختلاف را به ۲ کاهش می‌دهند. اولین ۳ امتیازی آنتاناس اودراس برتری را از چنگ شیمیدر بیرون می‌کشد. آلاده به سرعت برتری را پس می‌گیرد، ولی شوت ۳ امتیازی پتی بازهم گرگان را پیش می‌اندازد. پرتاب ۳ امتیازی بعدی اودراس اختلاف را به ۵ می‌رساند. بایکس از اختلاف می‌کاهد، اما سجاد پذیرفته با ورودش به میدان ۳ امتیازی دیگری برای گرگان می‌زند تا شهرداری ۲۰-۱۴ پیش بیفتد.

کوارتر دوم
جشنواره ۳ امتیازی گرگان با شوت پتی ادامه دارد. ارغوان پس از چند رفت و برگشت سرانجام ۳ زد. شیمیدر بازی بهتری اتجام داذ تا با پرتاب منطقه‌ای نوید رضایی‌فر اختلاف را به حداقل برساند. بایکس پس از وقت استراحت شهرداری، شیمیدر را پیش می‌اندازد، ولی دست گرگانی‌ها به ۳ گرم شده، دو پرتاب پیرامونی جمشیدی و مظفری، مقابل اندوان ناموفق سالار منجی، این بار شاهین‌طیع را به صرافت درخواست وقت استراحت می‌اندازد. در بازگشت بالاخره نوید ۳ می‌زند تا بازی در ۲۹ برابر شود. حرکت تماشایی پذیرفته برتری را به گرگان می‌بخشد. نوید در صد حمله یک تنه به سبد شهرداری یورش می‌برد و اندوان او شیمیدر را به برتری می‌رساند. کار خوب نوید، توپ‌ربایی آذری و سبد سالار برتری شیمیدر را تثبیت می‌کند. شیمیدر ۳۶ - ۳۱ برنده به رختکن می‌رود.

کوارتر سوم
سالار چراغ نیمه را روشن می‌کند و یک پرتاب آزاد ارغوان هم به بار می‌نشیند. دانک کیوان سالن را منفجر می‌کند. اشتباه ارغوان می‌رفت کار دست شیمیدر بدهد، ولی توپ مظفری ثمر نداشت. هرچند پرتاب حاصل از تکنیکال نوید بی‌ثمر بود، ولی خودش در مالکیت ۳ امتیازی زد و با پرتاب منطقه‌ای بایکس اختلاف به ۱۱ افزایش یافت. حالا نوبت ۳ امتیازی‌های شیمیدر است. ارغوان هم پیرامونی می‌زند. ۴۷ - ۳۳. خطای پذیرفته و تکنیکال به خود سجاد. ۲ پرتاب نوید از ۳ اقدام موفق است. ۴ امتیاز جمشیدی و پتی و فیداوی موفق بایکس. ۵۱ - ۳۷ برتری با شیمیدر. بایکس با دو‌پرتاب جواب امتیاز گیری جمشیدی را می‌دهد. ۳ امتیازی پتی و این طرف ریباند حمله امینو. بازهم فیداوی موفق بایکس و بازهم پتی ۳ می‌زند. نوید به کمک شیشه سبد می‌گیرد. پتی پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است.

کوارتر چهارم
یوسف‌وند و اودراس برای طرفین سبد می‌گیرند. اودراس یک پرتاب آزاد موفق هم دارد. آلاده، اما هردو پرتابش را گل می‌کند تا شیمیدر ۶۵ - ۵۰ پیش بیفتد. اودراس توپ حسین‌زاده را می‌قاپد و دانک می‌زند. بایکس با پرتاب‌های آزادش جبران می‌کند. بلافاصله جمشیدی در منطقه رنگی سبد می‌گیرد و پرتاب منطقه‌ای سجاد پذیرفته اختلاف را به ۱۱کاهش می‌دهد تا شاهین‌طبع برآشفته وقت استراحت بخواهد. در بازگشت ۳ امتیازی نوید و لی‌آپ جمشیدی، نتیجه را ۷۰ - ۵۹ می‌کند. سینا سبد و تکینکال را توامان می‌گیرد. اودراس کار جمشیدی را با ریباند کامل می‌کند. اختلاف در ۲ دقیقه و ۱۹ ثانیه به پایان ۱۱ برای شیمیدر است. در بازگشت از وقت استراحت گرگان، پتی ۳ می‌زند. او این کار را در ضد حمله تکرار می‌کند تا اختلاف به ۵ کاهش یابد. شاهین‌طبع بازهم وقت استراحت می‌خواهد. ۷۲ - ۶۷ و ۵۵ ثانیه به پایان زمان مانده است. در بازگشت خطا‌های تاکتیکی گرگان ثمری ندارد و شیمیدر ۷۵ - ۷۱ در دیداری سخت به برتری می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->